Omloop van de Peelrijt afgelast!
Op zondag 7 juni zou in Someren de Omloop van de Peelrijt verreden worden.
Het aantal voorinschrijvingen van deze wedstrijd is echter zo dramatisch laag dat Tour- en Wielerclub de Zwaluw tot haar grote spijt niets anders kan doen dan de wedstrijd annuleren.
Met 25 man deze wedstrijd rijden is geen optie.
Het is ons een totaal raadsel waarom er niet meer aanmeldingen zijn.
Waarom denken renners tegenwoordig dat ze tot het laatste kunnen wachten?
Hebben ze dan totaal niet in de gaten voor welk dillema ze de organisatoren zetten?
De organisatoren zullen op een bepaald moment moeten beslissen of de wedstrijd doorgaat of niet.
En daarbij speelt het aantal inschrijvingen een grote rol.
Wederom willen we benadrukken dat het heel belangrijk is om tijdig in te schrijven.








